dijous, 2 de gener del 2014

taller a VIC !!!!


holaaa !! com podeu veure l'imatge del blog ha començat a canviar !!! ...

tinc ganes ja de tenir-ho tot enllestit , però l'entrada d'avui és per dir-vos que el proper dissabte 18 estaré a VIC !! a JIMÉNEZ FOTOGRAFIA gaudint en companyia de totes les noies que ja HAN OMPLERT  TOT EL MATÍ !!! moltissímesssss gràcies !!!

això si , l'Irene acaba d'obrir un torn de tarda .. així que si us be de gust ja sabeu on ens veurem

farem la meva maleta viatgera i un mini àlbum per les fotos d'aquell viatge o escapada que tant bon record tenim ..


4 comentaris

  1. M'encanta la nova imatge del Blog Cristina!!
    I el taller, que t'he de dir de la teva maleta que em té enamorada des del primer dia.
    Petons i bon any nou guapa!!

    ResponElimina
  2. ole, ole! que crack! taller ple i imatge nova! comences bé l'any! jajaja

    ResponElimina
  3. Déu n'hi do Cristina, quin èxit!!!
    M'encanta la imatge del blog.

    ResponElimina
  4. Hola Cristina! Bon any i que vagi molt bé el taller té una pinta molt bona!!

    ResponElimina