divendres, 20 de desembre del 2013

welcome 2014 !!


Porto molt de temps sense actualitzar el blog i és que aquests últims mesos han estat molt difícils a nivell personal ....

Aquest any no tinc gens de ganes de Nadal , vull que passi ràpid i que el 2014 sigui millor , tot i que el que ens ha tret el 2013 no serà fàcil de superar  ...

Bé prou de lamentacions !! ... estic treballant per millorar l'imatge del blog i tinc moltes coses al cap , espero poder començar l'any scrapegant , que em serveixi de teràpia i posar-me les piles ...

Moltes gràcies a les que després de tants mesos sense donar senyals de vida encara passeu per aquí , i 
fins molt  aviat amb els nous projectes ....

petons


Llevo mucho tiempo sin actualizar el blog y es que estos últimos meses han sido muy difíciles a nivel personal ....

Este año no tengo ningunas ganas de Navidad , quiero que pase rápido y que el 2014 sea mejor , aunque lo que nos ha quitado el 2013 no sera fácil de superar...

Bien , basta de lamentaciones !! ... estoy trabajando para mejorar la imagen del blog y tengo muchos proyectos en mente , espero poder empezar el año scrapeando , que me sirva de terapia y ponerme las pilas ....

Muchas gracias a las que después de tantos meses sin dar señales de vida aun pasáis por aquí , y hasta muy pronto con los nuevos proyectos ...

Besos




7 comentaris

  1. Ánimo! Estas cosas negativas pueden quedar en el 2013. El 2014 se abre con nuevas posibilidades, retos y metas! Un besote.

    ResponElimina
  2. Bonica!!!! El 2014 serà un gran any!!! Fan del bloc ja tinc ganes de veure aquestes coses que et ronden pel cap. Un petó molt gran bonica!!!!

    ResponElimina
  3. Se't troba a faltar per aquí. Petonàs

    ResponElimina
  4. Anims ^^ el any vinent sera un any bo, ja veuras. Jo també feia molt de temps que no posaba el dia el meu blog i per pujarte una miqueta mes el anims et dire que tinc un petit regalet per tu al meu blog ^^. http://mishojasdepapel.blogspot.com.es/2013/12/premios-best-blog-award-y-premios-dardo.html
    Petons :)

    ResponElimina
  5. Me alegro de que vuelvas a la cargaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
    Besos mil.
    #cuchi

    ResponElimina