dijous, 18 de novembre del 2010

AVANÇAMENT DE KITS DE SOMNI !!!

Jo m'havia proposat no gastar gaire aquests nadals , el mes de novembre amb Creativa ha estat caòtic !!! ...  :) ...
però les noies de KDS ens han fet una "avanzadilla" dels kits i els extres que tindrem al desembre a la  botiga ... com sempre genials , i el que és pitjor ...  no saps que escollir !!! ....us deixo unes fotos només de tastet.........i ja veureu com tinc raó.


                                                a mi personalment els segells en tornen " lela "


com ja sabeu fa molt poc temps que m'he aficionat al scrap , i a KDS crec que vaig unir-me al estiu ...
 i m'encanta perquè he trobat amigues amb qui compartir ,  son unes veritables artistes  i font d'inspiració !!!.... des de les hores és la primera pagina que miro al mati i l'ultima de la nit !!!

espero que us agradi tant com a miiiii

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada