dilluns, 7 de gener del 2013

receptari CUINETES


Quan de temps sense actualitzar !!
Us vull ensenyar un receptari que li vaig regalar a la meva tieta aquest nadal . La estructura està feta partint de zero , amb cartró de 5mm , unes anelles de carpeta i forrat amb paper decorat i roba adhesiva.
A dins he fet una butxaca amb tags i a l'altra banda les fitxes separadores i una llibreta que vaig trobar a un basar xines i que li queda que ni pintada... espero que us agradi !!

Cuanto tiempo sin actualizar !!
Os quiero enseñar un recetario que le regalé a mi tia estas Navidades . La estructura esta hecha partiendo de cero , con cartón de 5mm , una anillas de carpeta y forrado con papel decorado y tela adhesiva .
Dentro un bolsillo con tags y al otro lado las fichas separadoras y una libreta que encontré en un bazar chino y que le queda que ni pintada ... espero que os guste !!






 




10 comentaris

  1. M'agrada molt Cristina, quina cucada!! No li falta detall, sa butxaca amb randeta i mini-coberts i es botonets des davantal m'encanten. I sa corona amb picarols de colors també és molt xula! Com tot el que fas ;)

    ResponElimina
  2. Te ha quedado precioso!! Lleno de detalles chulos!! bsoss

    ResponElimina
  3. És realment fantàstic! Què ben acabat i quants detalls. És un gran regal!

    ResponElimina
  4. Quin receptari!!!! les robetes i papers són tant ideals!!!! i el davantal ja "te pasas" Cris!!!!
    M'encanta!!! Muuuuacks

    ResponElimina
  5. Una cucada!!! El detallet dels coberts m'ha enamorat! Petons

    ResponElimina
  6. Ah Cristina, no et vaig pensar a dir que per Nadal vaig regalar un mini-àlbum com es que mos vas mostrar de fer a sa trobada de Scrapteràpia de Menorca!! Va estar molt bé aquell taller, esper que un dia ho poguem repetir. Mentrestant, m'inspiraré en es teu bloc ara que els Reis m'han duit una Big Shot!! :)))

    ResponElimina
    Respostes
    1. La big shot !! Me'n alegro molt !!! ... Estic contenta q fessis l'àlbum i apunta ...... 16 d març en un principi esta previst fer algo a Menorca .... Ja tinc bitllet !!

      Elimina
  7. OOOOOhh què bonic aquest receptari, com tot el que fas.
    Gràcies.
    Àngels.

    ResponElimina
  8. Muy bonito! el mandil es precioso :) besos

    ResponElimina