dilluns, 9 de juliol del 2012

scrapterapia PALAFOLLS juliol 12


Ahir diumenge vaig tenir la sort d'assistir a la VII trobada d'scrapterapia .Aquest cop és va fer a Palafolls , perfectament organitzat per la  Leti 
Que dir  !! ... un dia fantàstic acompanyat d'amigues , especialment de la meva estimada  Alba
Va ser una jornada diferent a les altres scrapterapies , sense tallers . Vam fer totes un tag i una postal que anirà directament per una causa benefica a nens de la Índia



Ayer domingo tuve la suerte de asistir al VII encuentro de scrapterapia . Esta vez se hizo en Palafolls , perfectamente organizado por Leti.
Que decir !! .. un día fantástico acompañada de amigas , especialmente mi querida Alba
Fue una jornada diferente a las otras scrapterapias , sin talleres . Hicimos un tag y una postal que ira directa a una causa benéfica destinada a niños de la India.



las noies ....  las chicas ....



I desprès l'Alba i jo vam fer una cosa que ara mateix no puc desvetllar :) ... la setmana que ve la podrem ensenyar !!
Y después Alba y yo pudimos hacer una cosa que ahora mismo no puedo desvelar Sonrisa ... la semana que viene !!!

Gràcies de nou Sara per aquesta iniciativa !!

5 comentaris

  1. Aish.. quina enveja! I quin tag més xulo!!! Un petó

    ResponElimina
  2. Em va agradar tornar a veuret ;)

    petonets

    ResponElimina
  3. jo vaig disfrutar com una enana!!

    aquest matí encara tenia algun dit tenyit de verd i taronja!

    som un tàndem creatiu genial! jajaja

    ResponElimina
  4. Ostres quina enveja!!!
    Per cert, quin canvi de look li has donat al bloc, m'encanta.

    ResponElimina
  5. T'ha quedat brutal!!! Són super monos el tag i la targeta!!!!

    ResponElimina