dimecres, 7 de desembre del 2011

MINIS DE NADAL



9 comentaris

  1. Que cosa mas cuca!!!! Me encantan los detallitos que has puesto. Besitos

    ResponElimina
  2. Son monísims, m'encanten.
    Per cert he fet 18 tarjetes amb el tuto que vas penjar a KDS per regalar a tota la familia. No m'han quedat tant xules com ses teves pero es semblen bastant.
    Ah! quan puguis passem un mail amb la teva direcció que si tenc temps t'enviaré una postal.
    Besitos guapa.

    ResponElimina
  3. Són molt macos, l'arbre de nadal és preciós. petonets

    ResponElimina
  4. Aixxxx, que estic malament, he comentat amb el perfil del bloc de la classe, sóc la Sònia.
    Ara sí

    ResponElimina
  5. quedan preciosos, me encantan con tanto colorido!!!
    Y las cajas se me habían pasado, preciosas!!
    Qué tal te fue en Suecia? ya me contarás.
    Un abrazo

    ResponElimina
  6. Molt alegres. M'encanten els colors que has utilitzat.

    ResponElimina
  7. Son originals i macos, i els detalls son molt acertats i quedan molt be.

    ResponElimina
  8. Bona idea la de fer servir els adorns de l'arbre pels minis!!! Són de l'arbre, oi? a veure si he ficat la pota, jejeje. M'encanta Cristina, són molt colorits i divertits! Petonassssos.

    ResponElimina
  9. acabo de "parar" por tu blog y sólo con ver los minis de navidad ya me he quedado!muy bonitos :)

    a ver si me inspiran para hacer alguna cosita navideña... :)

    ResponElimina