dilluns, 14 de març del 2011

IRIA

aquest dissabte va llevar-se molt plujós i no va parar en tot el dia , era el dia perfecte per poder dedicar un dia al scrap sense remordiments !!
aixi que em vaig posar a fer un àlbum que feia molts dies que tenia pendent , el de la meva neboda Iria . l'Iria va néixer a finals de gener i encara no havia tingut una estona per fer-li .
La meva mare va fer-li tota la robeta de la seva habitació i vaig demanar-li que em guardes els retalls , las tapes estan folrades amb el pike del cobrellit del bressol , la roba de floretes grises son uns coixins i la funda d'un balancí i les ratlles roses son a les cortines , també he utilitzat puntes que va fer servir per fer els llençols del cuco
m'ha resultat una mica més difícil treballar sense fotos , però estic contenta del resultat , i també el meu germà i la meva cunyada.
ara toca fer-ne un altre per la meva cosina , aquest cop és versió nen , i ja pateixo pensant en no poder posar-hi flors , ni brillantets .... !

3 comentaris

  1. Precios Cristina, es una monada.
    Besitos.

    ResponElimina
  2. Cristina, quin àlbum més dolç que t'ha quedat! m'encanten totes aquestes etiquites i cintes que hi has posat, i a més amb aquesta robeta tant simbòlica. Genial!
    Ptns!

    ResponElimina
  3. moltíssimes gracies per els vostres comentaris
    poc a poc vaig fent cosetes i perden la por i la vergonya
    molts petons

    ResponElimina