dijous, 10 de febrer del 2011

PLANTILLA DE FEBRER KDS

Per fi m'he animat a fer el meu primer LO !! ... he utilitzat la plantilla del mes de febrer de KDS i he seguit les pautes que demanaven
1- crear un lloc amb embossing
2- fer servir segells de fons
3- tema ... L'AMOR !!! .. ja sigui a persones , llocs, aficions....
com no podia ser d'un altre manera la meva font d'inspiració ha sigut l'Anna i la canço dels lax'n'busto T'ESTIMO MOLT

espero que us agradi !

el resultat.....


   la plantilla ....



i la canço




.....T’estimo molt,
jo a tu t’estimo molt,
si estàs amb mi desapareix tot el que es trist,
voldria nits amb pintes de colors,
fins a la lluna he tornat t’estimo jo!.....

2 comentaris

  1. Preciosa Cristina, no sembla que sigui sa primera plantilla que facis, t'ha quedat molt be.
    I la cançó molt xula.

    ResponElimina
  2. moltíssimes gràcies preciosa ! ..la teva és molt xula , les fotos de les mans son divines !!!!!!!!

    ResponElimina