dilluns, 31 de gener del 2011

FLORS DE ROBA AMB LA BIG SHOT

Normalment xafar-deixo sovint per la xarxa buscant inspiració , i un dels meus llocs favorits és sens dubte YOUTUBE . És realment increïble el que pots trobar , ara estic bastant obsessionada amb la BIG SHOT i remeno bastant buscant idees per treure-li el millor profit .
Així que he pensat que podria pujar al blog alguns dels vídeos que vaig mirant, per si us poden fer servei i començaré per aquestes flors de roba tan senzilles de fer


2 comentaris

  1. Hola guapa, es impresionant lo xules que queden les flors. M'ha agradat un munt.
    Per cert, lo del premi m'han dit que hi ha gent que no ho publica, pots fer el que vulguis, a jo es que m'ha fet gracia que fa no res que he obert es blog i ja tenc un premi i he pensat que a voltros també vos agradaria.
    Besitos menorquins.

    ResponElimina
  2. ei que m'ha encantat que pensessis en mi ! moltíssimes gracies ! el que no sé és aquí passar-li !!
    petons

    ResponElimina