diumenge, 5 de setembre del 2010

H O L A !!!






Bé ! fa varis dies que vaig crear el blog i vaig donant-li forma ...... però semblava que no m’atrevia a escriure ... i potser és veritat !!

Així que l’inauguro amb les fotos que he fet del meu mini espai scraproom que és tan espaiós com 1,20 de paret !!

Aquest estiu el vaig arreglar , vaig tenir que jugar als trenca closques a casa per recolocar tot el que havia en aquella habitació i conquistar al Xavi que li fes a la paret una ma de pintura ( rosa ... “ como no “ !! ) i amb la inestimable ajuda del sr. Ikea i coses que vaig anar arreplegant per casa ........

3 comentaris

  1. UAU!!!!!
    JO també vull una habitació d'aquestes, i rosa!!!!!! Però em sembla que les meves dues filles els hi agradaria tant que no m'hi deixarien estar mai!!
    Però de totes maneres per fer poc que has començat tens molt i molt material!!
    Molts records,
    Mireia

    ResponElimina
  2. L'espai està molt ben aprofitat!! bona organtizació i tb bon gust! :)

    ResponElimina